Garantie
CERTIFICAT DE GARANTIE
S.C. XTC SRL , CUI 41300862, J13/2383/2019 , TEL 0722778807
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală/ chitanța fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, utilizarea sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor, utilizarea in alte scopuri decat acela pentru care a fost conceput.
Garanția pentru produsele însoțite de un certificat de garanție emis de S.C. XTC EAST SALES SRL se soluționează în centrul de constatare S.C. XTC EAST SALES SRL și în condițiile specificate în acest document. Pentru acordarea garanției este necesar să păstrați certificatul de garanție în original, impreuna cu factura fiscala.
Departamentul tehnic S.C. XTC EAST SALES SRL poate fi contactat în scris sau telefonic la adresa Str. Barbu Catargi nr. 2, Constanta și numarul de telefon 0722778807.
Termenul de garanție:
Termenul de garanție este valabil din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factura fiscală.
Produsele beneficiază de 24 luni garanție oferită de producător pentru produsele tip LED BAR.
În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanție. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.